077-729-9223

חיפוש
Close this search box.
phone

פירוק פרקטים במעבר לדירה חדשה

איך מפרקים פרקטים כשעוברים לדירה חדשה? האם זה כדאי או שמא עדיף לרכוש חדשים?

מקובל לחשוב כיום שפרקטים מסוג למינציה ניתנים לפירוק ולהתקנה מחדש, ובמיוחד כשמדובר במעבר דירה. מי שמותקנים אצלו בבית פרקטים מסוג למינציה בבית ומתכנן לעבור לבית אחר יכול אמנם לעשות זאת, לפרק את הפרקטים שמותקנים בביתו, אולם עליו לדעת שזו משימה לא פשוטה, המצריכה התייחסות לכמה פרמטרים לפני שניגשים אליה.

פירוק פרקטים – כדאי או לא כדאי?

נכון, ניתן לפרק פרקטים וישנם כאלה, המעדיפים לעשות זאת במקום לקנות פרקט חדש בעקבות מעבר דירה. אולם מה שמרביתנו לא יודעים, הוא שמדובר במשימה מורכבת מאד שלא תמיד משתלמת בעת המעבר. פירוק פרקטים קיימים בדירה לפני שעוברים אל החדשה עשוי להיות משימה לא פשוטה, משימה שכדאי לשקול בכובד ראש לפני שמפרקים את הקיים, מעבירים אותו אל הבית החדש ומתקינים אותו שוב. פירוק פרקט, הובלתו והרכבתו מחדש בבית, כל אלה עולים לא מעט כסף והרבה יותר מלרכוש פרקט למינציה חדש לחלוטין, כמו זה המוצע על ידי אלברו. הסיבות לכך הן רבות. ראשית, כשמפרקים את הפרקט הישן, לא תמיד ניתן לפרק אותו בשלמותו וגם אם מצליחים לפרק את כולו לא תמיד ניתן גם להתקין את כל הקורות שלו. חלק מקורות הפרקט נהרסות וחלק גם מתלבות כך שלא ניתן להשתמש בהן שוב.

פירוק הפרקט במקרה כזה הוא משימה לא קלה, המצריכה זהירות רבה וגם עבודה עדינה מאד. היא לוקחת לא מעט זמן ולו כדי לשמור על הפרקטים הקיימים בשלמותם ולאפשר פירוק ללא השארת סימנים או נזקים שונים בפרקט. יש לקחת בחשבון גם את עניין אריזת הפרקט הישן בחבילות המיועדות לצורך הובלתו אל הבית החדש, מה שגם הוא מצריך תשומת לב רבה והקפדה יתרה. במקרה כזה, וכבר בתהליך האריזה, יש לבחון את כל הפרקטים לאחר הפירוק ולבדוק אילו מהם ניתן להעביר לבית החדש ובאילו לא ניתן להשתמש שוב. זאת, בניגוד לרכישה של פרקטים חדשים כמו אלה המוצעים על ידי אלברו, המגיעים ארוזים בצורה מסודרת בחבילות מיוחדת ומאפשרים התחלת עבודה באופן מידי.

מעבר לכך, יש להתייחס גם אל המרחב עצמו. בדרך כלל קיים הבדל בין המרחב הקודם, בבית הישן, לבין זה הקיים בבית החדש. ההבדל הזה מצריך הוספה של לוחות פרקט חדשים, שלא תמיד נמצאים בהישג יד. לא תמיד קל או ניתן למצוא פרקטים, הזהים לאלה הקיימים, כאלה שעשויים מאותו חומר גלם ומגיעים גם בדיוק באותם הגוונים. ולכן, בסופו של דבר, בוחרים רבים לרכוש פרקט חדש לבית במקום לפרק את הקיים ולהתקין אותו בבית, שאליו עוברים.

פירוק פרקט

 

אז, מה עושים?

פעמים רבות שוקלים אפשרות של פירוק הפרקטים הישנים מטעמים כספיים. אולם, מסתבר שדווקא ההליך הזה יכול לעלות לא מעט כסף. בכל מקרה, ניתן למצוא כיום פרקטים מסוגננים ואיכותיים במחירים אטרקטיביים, כאלה שמשתלבים נהדר בכל מרחב ויוצרים בו את המראה הנכון. סקר שוק ופנייה אל המומחים בתחום היא הדרך הנכונה לאתר אותם.

פתרונות איכותיים ומענה מקצועי – אנחנו הכתובת בשבילכם!

מתלבטים האם לפרק את הפרקטים שברשותכם או שמא לקנות חדשים? אנחנו, באלברו, נעזור לכם לקבל את ההחלטה תוך בחינת האפשרויות הקיימות, חיפוש פרקט ברמה גבוהה ובעיקר התייחסות לכל השיקולים, שאותם יש לקחת בחשבון לפני שמפרקים את הפרקטים הקיימים. אנו מתמחים בייבוא ובהפצה של פרקטים מסוגים שונים ושמחים לעמוד לרשות לקוחותינו בכל עת. רוצים להזמין פרקט חדש ? התקשרו אלינו לטלפון 03-5366074 או צרו קשר באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.

מאמרים נוספים

סוגי פרקטים

סוגי פרקטים

מהם הפרקטים המקוריים שבאו לעולם? מתי הם הומצאו? מה הייתה רמת הגימור שלהם? כיצד זה משליך על סוגי פרקטים שיש היום ואיך פרקט דו שכבתי מציל את המצב

קיראו עוד >>
רצפת פרקט

רצפת פרקט

מה עושה את רצפת הפרקט לכל כך מבוקשת בשנים האחרונות ואיך היא הצליחה לכבוש את לב הישראלים בכל מקום ובעיקר בבתים הפרטיים? קיראו לפני שאתם מחליטים איזה ריצוף מתאים לביתכם

קיראו עוד >>
דילוג לתוכן