077-729-9223

חיפוש
Close this search box.
phone

איזה פרקט מתאים למשרד?

פרקט במשרד חשוב מאד לנוחיותנו ולאספקה ללקוחות אווירה חמימה ונעימה. במסגרת תכנון המשרד אנו נתחשב בלא מעט פרמטרים כמו למשל פתרונות אחסון יעילים שיסייעו לשמור על הארגון הפנימי, ניצול מרבי של חלל המשרד, בחירה בקונספט התואם לחזון בית העסק, בחירת ריהוט משרדי המתאים לו פונקציונלית ועיצובית, ועוד. תכנון יסודי של המשרד תורם להצלחת העסק, משפר את היעילות של העובדים ומאפשר הזדמנויות להטמיע משפטים שיווקיים בתוך התקני העסק השונים שהכנסתם פנימה. התקנת פרקט למשרד תורמת לאווירה מיוחדת המבוססת על מראה מקצועי המשרד יוקרה ואמירה אישית ייחודית.

מגוון עצי פרקט וחומרים מלאכותיים ממנו הוא מיוצר

קל להתאים פרקט לנוסח העיצובי הקיים במשרד, משום שיש לא מעט עצים וחומרי גלם אחרים העשויים להתאים לקו בו הוא מעוצב. הדילמה היא בין פרקט עץ טבעי תלת שכבתי לבין פרקט למינציה הנחשב יותר ויותר פופולרי בקרב משרדים. מה שכן, פרקט עץ יוקרתי יותר, ולרוב כרוך בעלויות גבוהות ממשטח למינציה. פרקט למינציה חוסך בעלויות, והוא עוד מציע תנאי עמידות גבוהים כנגד שריטות, כתמים, ניקיון קל באמצעות שואב אבק ומגוון חומרי ניקיון למינציה מתאימים.

שילוב פרקט במשרדים

שינוי אופיו של המשרד כתוצאה מהצבת פרקט

כשמתכננים משרדים, צריך לתת דגש לגבי מהם צרכי הלקוח והבנת אילוצי העסק והעבודה המתחוללת בו. על כן, יש לסייע לצרכן לתרגם את מה שהוא זקוק לו למונחים של תכנוןעסק על מנת שהוא יוכל להעביר את חזונו וייעודו בבית העסק שלו. פרקט העשוי מעץ מלא משרד יוקרה, אמינות והצלחה, שלא לדבר על סוגי הגוונים הרבים שיש – אשר כל אחד מהם מחזק את אופי המשרד לכיוון אחר. כך, למשל, תכנון משרד בו עוסק בעל מקצוע חופשי כמו עורך דין או רואה חשבון יהיה שונה מתכנון משרד הייטק או משרד פרסום. בעוד שלראשון, שמשדר וותיקות ושמרנות (בשל כך שאלו מקצועות שתמיד היו, עוד לפני העידן הטכנולוגי) יתאימו יותר פרקטים חומים או כהים, למשרד הייטק חדשני יתאים גוון לבן, קרם, אופווייט וכד' – בו הפרקט צבוע.

התאמה אופטימלית של פרקט לספות, כורסאות, כסאות ושולחנות המשרד

חשוב ליצור שפה עיצובית זהה עם תכולת הריהוט הקיימת המשרד: פרקט שנרכש על ידיכם צריך להשתלב היטב עמה. משרד המשדר יוקרה והצלחה יכול להיות מבוסס על פרקט בהיר לשבירת המראה של הריהוט הכבד מהעץ, העור והזכוכית. ניתן גם לבחור פרקט למינציה בגוונים נגדיים כדי לשמור על אווירה ייחודית. במשרד יצירתי, אשר מתכונתו היא יצירתית, למשל משרד אדריכלים או רשמים, מומלץ שהפרקט יהיה בגוון נגדי לגוון הריהוט על מנת ליצור מראה ויזואלי חסר פניות: מקורי, המשקף ערכי עיצוב המקובלים בעולם הניו מדיה המודרני בחברתנו.

פרקט למשרד

אלברו – פרקט בהתאמה אישית לכל משרד!

מאז ומעולם בעלי משרדים פנו אלינו – לבית "אלברו" פרקטים ודקים וזכו לספק לעצמם עיצוב משרד שהיווה מתיחת פנים חסרת פשרות. בעוד אשר רבים מהם סברו כי קניית עוד ספה או עוד התקן תאורה חדשני יעשו את ההבדל, כיום הם מבינים שהסוד מתחיל ונגמר ברצפה. חברה או עסק שבחרו פרקט למינציה בצבע עץ יבנו עסק שונה לחלוטין מזה אשר מתבסס על פרקטים צבועים לבן. גם כשהפרקט צבעי, ואינו עשוי מלמינציה, יש חשיבות לגוון העץ. עניין נוסף הוא טקסטורת העץ: חלקה או מול טקסטורה מחוספסת בנוסח כפרי. אנו מייעצים למגוון לקוחות עסקיים ומתאימים להם טקסטורה וגוון היוצרים משרד שונה לחלוטין ממה שהיה להם בעבר: משרד בוטיק מפואר ומרשים.

פנו לבית "אלברו" פרקטים ודקים לרכישת פרקט איכותי בהתאמה אישית: הקליקו כאן!

מאמרים נוספים

התקנת פרקט מעץ

התקנת פרקט מעץ

מה עדיף לכם לרכוש: פרקט עץ מלא או למינציה? ומה בהקשר לפרקט עם ציפוי פורניר? מהם היתרונות של כל אחד מסוגי הפרקטים הללו? כיצד נדע להתאים פרקט עץ על פי מתווה הבית הקיים?

קיראו עוד >>
דילוג לתוכן