077-729-9223

חיפוש
Close this search box.
phone

פרקט למינציה – על מה כדאי להקפיד?

הביקוש הגובר לפרקט חושף את הלקוחות גם ליתרונות ולחסרונות שלו, וגם למקרים בהם יש חוסר התאמה לשימושים השונים. תמיד מומלץ לא להתפשר על איכות הפרקט ואמינות המתקינים ומקצועיותם, ולכן כדאי לבדוק גם את הדברים הבאים כדי ליהנות מהפרקט הנאה שלמה:

פרקט למינציה זול ואיכותו

פרקט למינציה אינו עשוי מעץ מלא גושני, אלא מחומרים סינתטיים, כשיש גם פרקטים שכבתיים שעשויים משכבות עץ דחוס. רמת הייצור של פרקט למינציה מגיעה כיום לאיכות גבוהה ואסתטית לא פחות, אבל גם שם יש הבדלי מחירים, והם מתחילים ממחיר של 45 ₪ ואילך למ"ר.

עם זאת, בבואכם לבחון פרקט למינציה זול, בדקו את העובי שלו ודרשו פרקט בעובי של 8 מ"מ ומעלה, מה שמבטיח יציבות ואיתנות. כמו כן, לכל פרקט יש דרגת שחיקה משלו שמדורגת ב-AC, כשהדרגה האמינה המינימלית הרצויה היא AC4. דרגת השחיקה חשובה לכולם בגלל עמידותו למשך שנים, אבל במיוחד להתאמה למקומות שבהם יש תנועה רבה.

לא מומלץ לקנות פרקט שדרגת השחיקה שלו נמוכה מכך.

מרקם הפרקט ומבנהו

גם למבנה הפרקט ולמרקם שלו יש השפעה על המחיר והאיכות. לפרקט פאזה, לדוגמה, יש מראה של לוחות מחוברים כמו עץ טבעי. פרקט ללא פאזה הוא פרקט חלק ללא חיבורים בין הלוחות, מה שאולי מקל על תחזוקה וניקיון שלו אבל הוא גם נחשב לפחות איכותי ועמיד מפרקט עם פאזה.

את סוגי פרקט הפאזה מחלקים לפי המבנה לכמה סוגים ורמות מחיר. מרקם חלק או מחוספס של פרקט למינציה, כזה המעניק לו מראה של עץ טבעי יותר, נקבע על פי הטעם האישי והתקציב שלך. מראה הפרקט שתבחרו נתון לשיקולכם ויש לדעת שאפשר להזמין פרקט למינציה בכל צורת עיבוד וליטוש שרוצים.

חשיבות יצרני הפרקט ומתקיניו

פרקט שמיוצר על ידי יצרנים מוכרים ובא מבית טוב, בארץ או בחו"ל, הוא פרקט שלא מתפשרים על איכותו. במקרה זה, מומלץ לקנות פרקט אצל יצרן אירופי המציע אחריות ארוכה ככל האפשר. כשאתם קונים פרקט אצל מי שיש לו מוניטין רב שנים תוכלו להרגיש בהבדלים הברורים באמצעות מגע יד על מנת להבין ולהתרשם מרמת הגימור.

מומלץ מאוד לא להסתפק בתמונה מתוך קטלוג, מרהיב ככל שיהיה, אלא לבדוק דוגמאות בגודל סביר של הפרקט ולהחזיק אותן בידיכם, ואת זה אפשר לעשות רק אצל יצרנים ויבואנים של פרקט שאינם מסתירים את המוצרים שלהם אלא מתגאים בהם באולם התצוגה.

באולם התצוגה שלנו ב"אלברו",  פריסת התצוגה של הפרקט מאפשרת לכם להתנסות גם בפריסה רחבה ככל האפשר כדי לקבל מושג על החומר ועל הנראות שלו. קניית פרקט במקום שיש לו כתובת ברורה לפניות ואפשרות להדמיית הפריסה בחדר כמו שלך תבטיח לך תמיד את המוצר האיכותי ביותר ללא פשרות.

 

קראו עוד על מרכיבי המחיר בפרקט למינציה

לתיאום פגישה עם המומחים של אלברו – פנו אלינו

מאמרים נוספים

רצפת פרקט

רצפת פרקט

מה עושה את רצפת הפרקט לכל כך מבוקשת בשנים האחרונות ואיך היא הצליחה לכבוש את לב הישראלים בכל מקום ובעיקר בבתים הפרטיים? קיראו לפני שאתם מחליטים איזה ריצוף מתאים לביתכם

קיראו עוד >>
דילוג לתוכן