077-729-9223

חיפוש
Close this search box.
phone

פרקט לחדר ילדים

פרקט הוא השם המסחרי המקובל לרצפת עץ או למינציה. אם פרקט היה בעבר חומר ריצוף פופולרי שהכרנו בדרך כלל רק באירופה ובארה"ב והיה עשוי מעץ גושני על סוגיו השונים, כמו עץ אגוז מייפל, אלון, ליבנה ועוד, הרי שבשנים האחרונות אנחנו מוצאים פרקט גם בישראל. הפרקט הפך לחומר אהוב על הישראלים גם בבית וגם מחוץ לבית, בגלל תכונותיו המצוינות ולא רק בגלל המראה האסתטי המיוחד שלו. אחד המקומות היותר פופולאריים בו משתמשים בפרקט הוא חדר ילדים בזכות היתרונות שהוא מעניק לחדרים אלה.

יתרונות הפרקט ניכרים, גם בחדר הילדים

המראה הטבעי שלו משווה לכל חדר חמימות וחזות מעוצבת מאוד, יש לו סוגי גימור שונים, צבעים ודוגמאות מגוונות, ובכך מאפשרת עיצובים שונים לפי טעם וסגנון של הלקוחות. העץ הוא חומר טבעי שאיכותו הגבוהה ידועה משחר ההיסטוריה ולכן השימוש בו רק משתכלל יחד עם הטכנולוגיה שמעבדת אותו והלמינציה מאפשרת לנו ליהנות מתכונותיו של הפרקט ולהיות נגישה יותר מבחינת המחיר. ההתקנה שלו נוחה ומהירה הרבה יותר מכל ריצוף רגיל, תחזוקת הפרקט נוחה וקלה מאוד, מה גם שבגלל המראה האסתטי שלו, הוא נראה תמיד במצב מצוין. עוד כדאי לדעת שפרקט אפשר לחדש מדי כמה שנים אם רוצים להתרענן ולהתחדש ללא הרבה מאמץ, במינימום זמן וללא לכלוך.

פרקט לחדר ילדים

למה דווקא פרקט לחדר ילדים?

בין אם מדובר בפרקט לכלל הבית או פרקט שמותקן בחדר הילדים כמעט כל ריהוט שמתאימים לפרקט משתדרג אוטומטית בזכות המסגור היפה שהוא מעניק לחדר. מכל חדרי הבית, דווקא חדר ילדים מתאים ביותר לפרקט זאת בשל היותו רך מאוד, תכונה המאפשרת לילדים להשתולל וליפול עליו מבלי לחשוש מפגיעות קשות הצפויות מנפילות על חומר קשה כמו מרצפות רגילות. הוא אינו צובר אבק כלל ולכן גם אינו גורם או מעודד אלרגיות אצל תינוקות או ילדים. ישנם פרקטים עמידים מאוד בפני שריטות, מים ושחיקה כך שכל צעצוע שנופל עליו לא מזיק לו והוא נעים מאוד למגע כך שילדים שאוהבים להשתטח על הרצפה ולשחק עליה ימצאו אותו נעים למשחקי ילדות. הפרקט בחדר הילדים מעניק חמימות לא רק במראה שלו אלא בתחושה משום שהוא חומר חם שנשאר כזה גם בחורף.
כדי להתייעץ בנוגע להתאמת הפרקט המתאים לחדר הילדים כדאי לפנות למומחים בעלי ניסיון בדבר, חברת אלברו, (Albero) המייבאת ומשווקת פרקטים מכל העולם בעלת ידע וניסיון של מעל 15 שנה ישמחו לתת לכם יעוץ ולסייע לכם להתאים את הפרקט הנכון לכל מטרה.

מאמרים נוספים

אולם תצוגת פרקטים בהרצליה

פרקטים בהרצליה

אנחנו כאן כדי לייעץ לכם בכל סוגי הפרקטים וההתקנה שלהם, עד כמה הוא מתאים לכם ומהי התחזוקה הנכונה בשבילו . חדר התצוגה שלנו בהרצליה – כתובתנו: גלגלי הפלדה 20 הרצליה.

קיראו עוד >>
פרקט למינציה אפור

פרקט אפור

האפור חוזר לאופנה בכל מובן ובכל תחום, גם בעיצוב הבית, ולכן פרקט אפור רלוונטי מתמיד. זהו צבע יוקרתי מאוד במראהו על כל גווניו, כך שבכל חדר שבו תתקינו פרקט אפור יתקבל אפקט שדרוג מידי

קיראו עוד >>
דילוג לתוכן