077-729-9223

חיפוש
Close this search box.
phone

פרקט לבן – למראה של טוהר ויוקרה

טרנד הבית הלבן מתחבב על הישראלים ומשתלב נהדר עם האור שלנו, שהופך את המראה כולו לטהור ולאצילי. אפשר לעצב את הבית בלבן וליהנות מיתרונות המראה האלגנטי והמהודר במינימום מאמץ והשקעה. גם כאשר שאר הריהוט צבעוני בחדר כזה, הפרקט הלבן מהווה מסגרת לבנה ויפה שתואמת כל עיצוב שהוא. הרצפה מפרקט עשויה מחומרים איכותיים במיוחד, החדר מרהיב ומשרה תחושת של ניקיון וטוהר.

פרקט לבן כחלק משדרוג העיצוב

אתם יכולים להיות חלק מזה, ולהתקין גם אצלכם פרקט לבן, העשוי למעשה מעץ שהולבן ומראהו בהיר מאוד עד לובן כמעט. הוא מגדיל את החדר בעיני המתבונן בגלל צבעו הבהיר ולכן מושלם לחדרים קטנים שתרצו לתת להם אשליה של מרחב גדול יותר והוא נפלא לסלון ולחדר המגורים משום שהאסתטיות שלו הופכת כל עיצוב ליוקרתי. הגוונים של פרקט לבן תלויים בעץ שממנו הם עשויים, או מהחומר – למינציה או פולימר – ולאחר הליטוש וההכנה צובעים אותו בצבעי גימור או ווש לבן בהקפדה מה שמוביל לכך שיתקבל אפקט מרהיב של לבן עם גוונים במרקם לבחירתכם ולטעמכם.

פרקט לבן בסלון מואר

פרקט לבן

התקנת הפרקט הלבן ותחזוקתו

תגלו מהר מאוד גם אצלכם בבית, למרבה השמחה, שפרקט לבן מתאים למספר גדול מאוד של סגנונות עיצוב וכל טעם. את הגוון הסופי שלו תקבעו אתם, בהתייעצות עם המומחים שלנו לפרקט בחברת אלברו שהם בעלי ניסיון רב, שיסבירו לכם על כל תהליך ההתקנה ויעזרו לכם לבחור את הפרקט שלכם. פרקט לבן משווה לבית מראה רומנטי ותוכלו להוסיף לו כל אפקט שתרצו כדי שיתאים לעיצוב שבו בחרתם – אלגנטי, מודרני או כפרי ורומנטי. כל סגנון הולך עם פרקט לבן. כמו כל פריט לבן, ההתקנה חייבת להיות מקצועית ומדויקת, לכן חשוב לנו שעובדינו המבצעים את ההתקנה יהיו בעלי ניסיון רב וידע על כל סוג של פרקט. תחזוקת פרקט לבן היא כמו כל פרקט אחר והתוצאה הנפלאה מאירה לכם את החדר למשך שנים רבות. פרקט מעולה הוא פרקט שעשוי מחומרי גלם מעולים ומשובחים במיוחד, ולכן גם כאן נדגיש את חשיבות הפנייה למומחים לחומרי הגלם ולייצור שלו, המלווים אתכם גם הלאה.

בחברת אלברו (Albero) אנו לא רק מייבאים ומייצרים פרקטים שונים אלא גם מייעצים ומתמחים בהתקנתם בכל סגנון שהוא, על בסיס ותק רב שנים מהיחידים בארץ. אנו נשמח להתאים לכם את הפרקט הלבן שמתאים לכם, ואתם תוכלו לשדרג בקלות את מראה הבית המעוצב שלכם.

לקביעת פגישה

מאמרים נוספים

אולם תצוגת פרקטים בהרצליה

איך בודקים מחירי פרקטים

בתכנון שיפוץ או בנייה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר הוא התקציב והצמדות אליו. בכדי להימנע מהערכות מוטעות אנו ממליצים להיפגש עם מומחים ולקבל ייעוץ והכוונה מקצועית.

קיראו עוד >>

מה הם פרקטים שכבתיים

ישנם סוגים שונים של פרקטים כשאחד מהם הוא הפרקט השכבתי כמו אלה המוצעים על ידי חברת אלברו. פרקטים מהונדסים מסוג זה עשויים ממספר שכבות, מה שהופך אותם לחזקים ועמידים מאד.

קיראו עוד >>
אולם תצוגת פרקטים בהרצליה

פרקטים בהרצליה

אנחנו כאן כדי לייעץ לכם בכל סוגי הפרקטים וההתקנה שלהם, עד כמה הוא מתאים לכם ומהי התחזוקה הנכונה בשבילו . חדר התצוגה שלנו בהרצליה – כתובתנו: גלגלי הפלדה 20 הרצליה.

קיראו עוד >>
דילוג לתוכן