077-729-9223

חיפוש
Close this search box.
phone

מה הם פרקטים שכבתיים

מה הם פרקטים שכבתיים? מה מאפיין אותם ומה חשוב לדעת לפני שמתקינים אותם?

ישנם סוגים שונים של פרקטים, כשאחד מהם הוא הפרקטים השכבתיים, כמו אלה המוצעים על ידי חברת אלברו. פרקטים מהונדסים מסוג זה, וכפי שניתן להסיק משמם, עשויים ממספר שכבות, מה שהופך אותם לחזקים ועמידים מאד. אפשר לשלב פרקטים מסוג כזה בכל מרחב, בכל חדר וליהנות ממראה מסוגנן, מושקע ומעוצב.

 

מאפייניהם של הפרקטים שכבתיים

מי שרוצה להתקין פרקט בבית, כפתרון ריצוף בסלון או בחדרים האחרים, יגלה שהשוק מציע כיום אינספור של פתרונות, עיצובים וגם סגנונות. זה יכול להיות פרקט למינציה, פרקט עץ מלא, פרקט בגוונים טבעיים וגם כזה שמגיע בכל מיני צבעים. הפרקטים השכבתיים הפכו בשנים האחרונות לאחד מסוגי הפרקטים האהוב ביותר ולא בכדי. בזכות הפיתוחים המתקדמים בתחום, בזכות הטכנולוגיה החדשנית אפשר לייצר כיום פרקטים שכבתיים מאיכות גבוהה במיוחד ותוך שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר. אם בעבר היתה סברה שהפרקטים השכבתיים, המהונדסים, פחות טובים מהפרקטים הגושנים, הרי שאיכותם הגבוהה כיום וגם תשומת הלב הרבה אותה מפנים לכל אחד משלבי הייצור שלהם, הופכת אותם לפתרון נהדר שיכול להתאים לכל בית, עסק או משרד.

אפשר למצוא אצל החברות המתמחות בכך, כמו אלברו, סוגים שונים של פרקטים שכבתיים, המותאמים לכל אלה שאינם מוכנים לוותר על האיכות. עוביים של הפרקטים השכבתיים משתנה בין סוג אחד למשנהו. שכבת המדרך של הפרקטים יכולה לנוע בין 1 מ"מ ל – 6 מ"מ. אפשר למצוא רצפות עם פרקט לבן בעובי מדרך של 4 מ"מ וגם פרקט לבן בעובי מדרך של 2 מ"מ. ככל שעובי המדרך גדול יותר, תוחלת החיים של הפרקט ארוכה יותר. למשל, ידוע שפרקט שכבתי עם עובי מדרך של 4 מ"מ יכול להחזיק מעמד בין 60 ל – 80 שנה! מומלץ כמובן לחדש את שכבת המדרך מספר פעמים לאורך התקופה הזו, אולם אין ספק שמדובר בתוחלת חיים ארוכה במיוחד ובפתרון מושלם למי שמחפש מענה שיחזיק מעמד לאורך זמן.

מה חשוב לדעת לפני שמתקינים פרקטים כאלה

בין אם מחפשים פרקט לבן לבית שהוא פרקט עץ מלא או פרקט למינציה, מומלץ לפנות אל המומחים המתמחים בפרקטים. במידה ובוחרים פרקטים שכבתיים לחלל יש לוודא שעוביים של הפרקטים מתאים אל המרחב ויוצר את המראה הנכון. רצוי כמובן שעוביו של הפרקט יהיה עבה ושניתן יהיה לבצע בו מספר רב של חידושים. הדבר נכון בעיקר למקומות בהם ישנה תעבורה רבה של אנשים. במידה ולא, אפשר לבחור פרקט בשכבה דקה יותר, שגם התחזוקה שלו מעטה יחסית. זו גם הסיבה מדוע, למשל, בוחרים פרקטים שכבתיים למקומות ציבוריים ואף לקניונים ופרקטים בשכבה דקה יותר לבית. הפרקטים העבים מחזיקים מעמד זמן רב ועמידים במיוחד. בנוסף, יש לבדוק מול החנות שבה רוכשים גם איזו תחזוקה נדרש ומתי מומלץ לחדש את הפרקט כדי לשמור על המראה המסוגנן והמיוחד שלו.

אצלנו תמצאו בדיוק את מה שאתם מחפשים – פרקטים איכותיים!

אנחנו באלברו מבטיחים לכם איכות ללא פשרות ומגוון רחב של פרקטים שמהם תוכלו לבחור. בין אם אתם מחפשים פרקט למינציה, פרקט עץ טבעי, פרקט בגוונים כהים או אולי פרקט לבן, אנחנו הכתובת שלכם ואצלנו תמצאו בדיוק את מה שאתם מחפשים. אנו היבואנים והמפיצים הבלעדיים בארץ של אחד המותגים המובילים בעולם הפרקטים, Ter Hurne, ומביאים אל הקהל הישראלי מותגים נוספים, הנחשבים גם הם לאיכותיים. רוצים להזמין פרקטים שכבתיים או אחרים? פנו אלינו, לטלפון 03-5366074, לקבלת פרטים נוספים או צרו קשר באתר.

מאמרים נוספים

פרקט למינציה אפור

פרקט אפור

האפור חוזר לאופנה בכל מובן ובכל תחום, גם בעיצוב הבית, ולכן פרקט אפור רלוונטי מתמיד. זהו צבע יוקרתי מאוד במראהו על כל גווניו, כך שבכל חדר שבו תתקינו פרקט אפור יתקבל אפקט שדרוג מידי

קיראו עוד >>
דילוג לתוכן