077-729-9223

חיפוש
Close this search box.
phone

כך תתקינו פרקט באופן עצמאי

איך מתקינים פרקטים באופן עצמאי? מה חשוב לקחת בחשבון כשעושים את זה?

הפרקטים הפכו בשנים האחרונות לפתרון ריצוף, המועדף על רבים. פרקט עץ מלא, כמו זה המוצע על ידי חברת אלברו, משווה למרחב מראה אסתטי יותר ויוצר תחושה חמימה וביתית. אחד היתרונות הבולטים בסוג ריצוף שכזה, הוא העובדה שניתן להתקין פרקטים באופן עצמאי לרוב ובדרך כלל בכמה צעדים מהירים ופשוטים.

התקנת פרקטים – איך עושים את זה?

בין אם זה פרקט עץ מלא או שמא פרקט למינציה, האפשרויות המוצעות כיום הן רבות ומגוונות וכך גם הסוגים והסגנונות. רוצים להחליף את הריצוף הישן שלכם בבית לפרקטים מסוגננים? רוצים ליהנות מהמראה הכול כך מיוחד של הפרקטים המעוצבים בבית? הנה מדריך מקוצר שיסביר לכם איך עושים את זה באופן עצמאי:

הכנת השטח

לא משנה באיזה סוג של פרקטים מדובר, לפני שמתחילים בהתקנה עצמה יש להכין נכון את השטח. ואיך עושים את זה? אם כן, ראשית, יש לפנות לגמרי את החדר או את החדרים שבהם מעוניינים להתקין את הפרקט. להוציא את הרהיטים, את השטיחים ואת כל האלמנטים שנמצאים במרחב. גם אם יש מעצור קטן ליד כל דלת, יש להוציא אותו וכך גם לגבי כל אלמנט אחר, שנדמה שלא רואים או לא מפריע. שנית, וכחלק מהכנת המרחב לפני שמתקינים פרקט למינציה או פרקט עץ מלא, יש גם לבדוק האם הרצפה ישרה והאם אין בה שקעים. במידה והיא איננה אחידה, יש לתקן זאת באמצעות חומר מיוחד לסתימה וליישור שקעים או סדקים. חשוב לתת לו להתייבש ולהתקשות לפני שמתחילים במלאכת ההתקנה. כדאי לבדוק גם את הדלתות בחדרים. במידה והן מפריעות, מומלץ להסיר אותן מהצירים ובתום העבודה להחזיר אותן למקומן.

איך מתקינים פרקט

מאמרים נוספים

פרקט לחדר ילדים

פרקט לחדר ילדים

דרך מהירה וקלה לשדרג את חדר הילדים היא בעזרת חיפוי פרקט איכותי. בזכות תכונותיו, דווקא בחדר ילדים, פרקט הוא בחירה מושלמת. כנסו ותבינו למה.

קיראו עוד >>

ההיסטוריה של הפרקט

איפה נוצר הפרקט ? מתי ולמה? אילו סוגים התפתחו? מתי הייתה נקודת הדעיכה והנסיקה של הפרקטים עד לימים אלו. חברת אלברו פרקטים בהתאמה אישית

קיראו עוד >>
דילוג לתוכן