077-729-9223

חיפוש
Close this search box.
phone

טיפים לעיצוב פנים

במקרים לא מעטים, הצרכן – שהגיע למעמד של רכישת בית משלו יבקש להגיע לבית בנוי מהר ככל האפשר ויצרוך שירותים מינימליים, שזה אומר – קבלן שיבוא עם עיצובים שבלוניים ויפעל על פיהם. אנו סבורים שלא רק שזו טעות שבחיפזון מקורה, אין תחליף לעבודה יצירתית ויסודית של אדריכל או מעצב פנים.

הוא יוכל לסייע לכם לבחור פרקט עץ מלא תוך אפיון הצבע וסוג העץ הנדרש, ומה צריך לעשות על מנת להגיע לעיצוב מכובד על אף התקציב המוגבל. במאמר זה, כתבנו עבורכם מספר המלצות שיסייעו לכם להחליט החלטות עיצוביות בעת בניית ביתכם החדש או שיפוצו של הבית הקיים. ההחלטות יעסקו בסוגי משטחי הבית המומלצים: שיש, פרקטים מעצים אמתיים או למינציה. כמו כן, הן יעסקו בסגנונות ריצוף החצר המבוקשים: דשא טבעי, דשא סינטטי, דקים או אחר.

קבלת החלטה על בחירת פרקט עץ

מומלץ לא להסתפק בעיון בדוגמאות ממוחשבות, אלא לעיין בדוגמאות אמתיות. בנוסף, חשוב לוודא כי הבחירה לא מבטלת את אופיו של העיצוב הקיים בבית בין הריצוף החדש לאלמנטים הקיימים בשאר רחבי הבית. במקרים רבים יבחר הצרכן להתקין פרקט עץ או פרקט עץ מלא בחדרים בלבד, ואילו במסדרון ובסלון, כמו גם בחדרי המלתחות השונות, הם יקפידו על ריצוף שיש רגיל. מעצב פנים מקצועי יידע לשלב בין רכיבי ריצוף אלו כך שיתקבלו בצורה יפה ונעימת מראה.

 

בבית קטן הקפידו לקבל החלטות שיגרמו להגדלה ויזואלית של המבנה

השיטות הבאות יאפשרו לכם ליצור תחושה של בית גדול גם אם רכשתם בית קטן במיוחד, בעל שטח שהוא אינו גדול בעליל:

איחוד חדרים – מתבצע על ידי שבירת קירות המבדילים בין חדר אחד למשנהו. אם הדירה קטנה נהוג לאחד, למשל, בין הסלון לבין המטבח. כך החלל הכולל נראה גדול יותר. הפרדה יחסית בין הסלון והמטבח ניתן ליישום באמצעות בניית מזנון גבס נמוך.

עמודי מבנה – נקראים "קרניזים" בשפה המקצועית. התקנת העמודים הללו, ברבים מהמקרים, לא באמת נועדה לחזק את המבנה, אלא ליצור תחושת מרחב גדולה יותר.

מראות – לא בכדי בחנויות קטנות מראות הקיר הן גדולות. כך, המעצב יצר אשליה של מרחב גדול על מנת שהלקוח יחוש במרחב ולא בתא מוגבל. גם בבית ניתן לייבא שיטה זו, אך מראות יכולות גם לתעתע ולהעיב על איכות התנועה בחדרים. נדרשת התערבות של מעצב פנים אשר ידאג ליישרן באופן אופטימלי שיסתדר הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פונקציונלית.

בחירת סגנונות העיצוב

ניתן לבחור במספר סגנונות עיצוב, למשל כפרי וגם מודרני, אך חשוב שזה ייעשה בצורה מאוזנת. בחירת פרקט עץ בחדר אחד או פרקט עץ מלא בחדר שני צריכה להתבצע בהתאם לצבעים הנכונים ובמקומות בהם יש מעבר מסגנון עיצוב אחד למשנהו רצוי ליצור מודולציה עיצובית: מעבר דקורטיבי מקשר בין שני סגנונות העיצוב. מה שכן, אם הבית כולו מעוצב בסגנון אחד, רצוי שלא לשלב בין האלמנטים: בבית מודרני, ספות וינטייג' קלאסיות יהיו מעט פחות מתאימות מאש ספות מודרניות למשל.

 

לבית יש חצר? כך תעצבו אותה

ניתן לעבוד עם מעצב הפנים או האדריכל שתוארו לעיל. למי שהחליט להשקיע יותר, ניתן לשכור גם את שירותו של אדריכל נוף המתמחה בעיצוב גינות ומרחבים פתוחים. הוא ימליץ לכם על דשא סינטטי או טבעי בצורות ייחודיות ועל שילובו עם דקים ומשטחי ריצוף קשיחים מתאימים, כמו גם על רכיבי ריהוט גינה אקסקלוסיביים במיוחד.

אלברו – פרקט עץ מלא ולמינציה מכל סוג. דקים בהתאמה אישית

בחברת אלברו מתמחים בהתאמת דקים מסוגים שונים בחצרות בהם יש דשא סינטטי ישר או דשא סינטטי בצורות אומנותיות שונות – כאחד, כמו גם במשטחים עם צמחייה ודשא טבעיים. החברה מתמחה גם בייעוץ עיצובי ושיווק פרקטים לחלק הפנימי של הבית בהתאמה אישית.

ליצירת קשר בנושא פרקט עץ מלא, למינציה ודקים מכל סוג – פנו לחברת "אלברו". הקליקו כאן!

מאמרים נוספים

פרקט למינציה פרימיום

השוואת מחירי פרקטים

פרקט למינציה הוא פרקט שיש לו שיטות עיבוד שדורשות פירוט מדויק, כדי שתוכלו להשוות ולקבל מושג מדויק יותר לגבי המחירים. מהו סוג הפרקט ועוביו? מהו הליטוש הנוסף והציפוי שתרצו להוסיף לו? כמה שכבות?

קיראו עוד >>
דילוג לתוכן